Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Obchodní podmínky |

Na úvod » Obchodní podmínky

 

Obchodní a dodací podmínky

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě bajzon.cz

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin." Toto nařízení již není povinné.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu bajzon.cz jsou závazné.
Podáním objednávky kupující stvrzuje,že se seznámil s nákupním řádem jakož i reklamačním řádem , a že s nimi souhlasí.
2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky zboží kupujícím. Prodávající nemusí dodat objednané zboží jen bylo-li vyprodané. O této skutečnosti informuje prodávající kupujícího neprodleně po ověření této skutečnosti na základě objednávky, kterou obdržel od kupujícího. Automatické potvrzení přijaté objednávky pouze informuje kupujícího, že jeho objednávka byla řádně zaregistrována k dalšímu postupu vyřízení a tím byly splněny podmínky k uzavření kupní smlouvy dle OZ s vyjímkou dříve citovaného ( vyprodané zboží)
3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
4. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny.
6. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu bajzon.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má právo  podle občanského zákoníku  odstoupit od smlouvy vždy do 14ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, kupující obdrží elektronickou poštou dobropis, který stačí opět elektronickou cestou potvrdit, s tím že souhlasí s uvedenou cenou k náhradě za vrácené zboží a zasláním peněz na kupujícím navržené číslo účtu. 

V případě, že zboží bylo pouze rezervované k osobnímu odběru na prodejně KOLA-SPORT Kladno, Tyršova 1002, nejde o klasickou internetovou objednávku, ale jen rezervaci zboží s garantovanou cenou s možností si zboží vyzkoušet jestě před zaplacením. V takovém to případě jde o klasický podej na kamenné prodejně a vrácení zboží ( odstoupení od kupní smlouvy) v zákonné lhůtě 14 dní  není možné.

Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Uvede-li kupující v objednávce své IČ, druhá strana jej může důvodně pokládat za podnikatele jednajícího v rámci své podnikatelské činnosti. Tím se kupující podnikatel zbavuje ochrany, kterou spotřebiteli poskytuje zákon. Zákonný podklad: §419 a §1810 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dodržení 14denní lhůty
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Jaké dokumenty přiložit?
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslání vyplněného elektronického formuláře  http://www.bajzon.cz/cz/page/21748/reklamace-vraceni-zbozi.html a nákupního dokladu.
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Zasláním samotného zboží bez Vašeho návrhu k odstoupení od kuplní smlouvy ve 14 denní lhůtě (písemně nebo elektronicky) nelze automaticky považovat za tento krok, neboť může jit i o další možnosti jako je výměna zboží, reklamace, atd. 

Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 od kupní smlouvy

1. na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
2. na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
3. na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

4. V případě se jedná pouze o rezervaci zboží k osobní odběru na prodejně KOLA-SPORT Kladno, kde má možnost si zboží vyzkoušet ještě před zaplacení zboží.

Práva a povinnosti prodávajícího

1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v termínu uvedeném v objednávce a dodat na adresu kupujícího.Tato povinnost se však nevztahuje na objednávku, ze které je zřejmé či pravděpodobné, že kupující zboží odebere a platbu neprovede.
2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné
3. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
4. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
5. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

Práva a povinnosti kupujícího 

1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případného poštovného. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

3. Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14dnů od doručení.

4. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou formou.

Doprava a platební podmínky

MALOOBCHODNÍ ZÁKAZNÍCI

Doprava v rámci ČR

1. Maloobchodním zákazníkům je zboží zasíláno:

a/  Zásilkou 

b/ Osobní odběr na výdejním místě prodejna KOLA-SPORT,Tyršova 1002, 272 01 Kladno, tel 603 330 310

2. Cena dopravy a dobírky za objednané zboží ( platné k 1.4.2023)

a/ Zásilka na dobírku činí:

309,- Kč ( doprava 250,- Kč  za jeden balík do 10 kg + 59,- Kč dobírka)  

359,- Kč ( doprava 300,- Kč za jeden balík do 30 kg + 59,- Kč dobírka)  

158,- Kč ( doprava 99,- Kč za jeden balík do 5 kg + 59,- Kč dobírka ) při doručení na VM Zásilkovny

238,- Kč ( doprava 179,- Kř za jeden balík do 10 kg + 59,- Kč dobírka) při doručení na VM Zásilkovny

  b/ Zásilka s  platbou předem na náš účet 

250,- Kč ( za každý balík do 10 kg)

300,- Kč ( za každý balík do 30 kg)

99,- Kč do Zásilkovny (  za každý balík do 5 kg)

179,- Kč do Zásilkovny ( za každý balík do 10 kg)

c/ ZDARMA DOPRAVA - označeného zboží se neúčtuje doprava  na výdejní místo Zásilkovny  

platba předem ZDARMA

platba dobírkou nebo na výdejní místě 59,- Kč

 - týká se pouze maloobchodních zákazníků

 Cena za dopravu se může měnit podle aktuálního ceníku přepravce. Přesná cena bude vyčíslena a mailem zaslána po obdržení objednávky a zákazník ji musí písemně odsouhlasit.

 Upozornění :

Zboží v kategorii PRODEJNA  ( číslo výrobku začíná P), mohlo být vystaveno. Více informací lze dotázat u konkrétního zboží na ikoně " zaslat dotaz" u výrobku. 

 

V  případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 
 
 
 
 
 
 
 
počítadlo.abz.cz